Co jest dobre na cellulit na udach?

Cellulit na udach, powszechny problem dotykający kobiety. Wiele z nas wstydzi się o nim mówić, stara się go ukrywać. Sprawia, że nasze poczucie własnej wartości i pewność siebie spadają. Zamiast próbować zakryć naszą pomarańczową skórkę, powinniśmy pomyśleć o jej zwalczeniu. Pokonanie cellulitu jest możliwe, a przecież dla chcącego nic trudnego. Nogi są obszarem, który jest atakowany bardzo często. Już czas się tym zająć! Nie pozwólmy sobie żyć w cieniu naszego cellulitu!

Cellulit na nogach – misje czas zacząć

Pierwszym krokiem, jaki powinniśmy uczynić, jest zrzucenie kilku kilogramów. Dlaczego? Ponieważ cellulit jest ściśle powiązany z tkanką tłuszczową. Jej zredukowanie pozwoli nam także zredukować nasze niedoskonałości. W tym celu trzeba zadbać o odpowiednią dietę. Musi ona mieć ujemny bilans kaloryczny. Znaczy to tyle, że należy spożywać mniej kalorii, niż wynosi nasze zapotrzebowanie. Aby je obliczyć, możemy posłużyć się kalkulatorem BMR dostępnym w internecie. Kalorie łatwiej jest liczyć przy użyciu przeznaczonej do tego aplikacji. Uwaga! Aby dieta była dobra, nie możemy drastycznie ograniczać kaloryki naszych posiłków. Koniecznie trzeba pamiętać o dostarczaniu wszystkich potrzebnych składników odżywczych. Nasza dieta powinna być różnorodna, nie eliminujmy więc żadnych produktów, jeżeli nie cierpimy na nietolerancje pokarmowe. Odpowiednia ilość białka pomoże nam redukować tkankę tłuszczową, a tłuszcze zadbają o utrzymanie naszej gospodarki hormonalnej w dobrym stanie. Witaminy i minerały także są naszymi sprzymierzeńcami, więc spożywajmy warzywa i owoce.

Dieta to nie wszystko

Trening to element, za który ludzie biorą się najczęściej. Jednak czy robią to prawidłowo? Sam trening bez diety może nie przynieść pożądanych rezultatów. Musi też być optymalny, dostosowany do naszych priorytetów. Królem w kształtowaniu naszej sylwetki jest trening siłowy. Mitem jest, że ten rodzaj treningu zniszczy naszą kobiecość. Jedyne co może to tylko ją wzmocnić. Ćwiczyć należy całe ciało, każdą partię 1-3 razy w tygodniu. Potrzebny nam plan treningowy. O jego wykonanie powinniśmy poprosić trenera. Naszym priorytetem są uda i redukcja cellulitu na tym obszarze ciała. Najlepszym ćwiczeniem na tę partię są bez wątpienia przysiady, drugi po nich jest martwy ciąg. Nasz trening możemy uzupełnić o przysiad bułgarski czy prostowanie nóg na maszynie. O rady na temat treningu warto zapytać wykwalifikowaną osobę. Stworzy ona plan, który pozwoli nam walczyć z cellulitem.

Zabiegi na cellulit

vialise   Poza dwoma powyższymi punktami wspomóc możemy się masażami. Możemy wykonać go w domu lub udać się na specjalistyczny zabieg. Poprawi on nasze krążenie i wspomoże działanie preparatów antycellulitowych. W domowych warunkach pomocne może okazać się użycie masażera. Pozwoli on wykonać kompleksowy masaż w domowym zaciszu. Należy go wykonywać regularnie. Jednorazowy zabieg nie przyniesie spektakularnych efektów, nawet gdy masaż przeprowadzi profesjonalista.

Kosmetyczna broń

Ostatnim, ale równie ważnym punktem, jest stosowanie kosmetyków antycellulitowych. Wiele z nich nie daje zadowalających rezultatów albo ich skład pozostawia wiele do życzenia. Wspaniałym wyborem będzie skuteczny krem na cellulit Vialise. Ma on w składzie tylko naturalne składniki, nie powoduje podrażnień, jest wolny od sztucznych dodatków. Zawiera wyciągi z roślin, które pomogą nam w naturalny sposób. Jego fantastyczne działanie potwierdzają opinie zadowolonych klientek. Krem Vialise to idealny produkt do walki z pomarańczową skórką, stosowany wraz z dietą, treningiem i masażami, da nam oszałamiające efekty.

Zobacz też:  Krem na cellulit – Pozbądź się pomarańczowej skórki w niecały miesiąc

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

79 − = 70